Allt handlar om kommunikation

Stefan  Sauk föreläser, coachar och utbildar inom ämnet kommunikation och så här resonerar Stefan kring detta ämne;

- Kommunikation är ett ord som används allt oftare och det finns självklart ett skäl till detta.

- Det är en av de absolut viktigaste nycklarna i nästan alla sammanhang, både i det lilla och i det stora. Det är oftast själva förutsättningen för om ett projekt lyckas eller inte.

- Hur ska jag göra för att få människor att lyssna på det jag säger och hur får jag dom berörda? Hur ska jag verka trovärdig och hur kan jag undvika att bli nervös när jag ska tala inför andra?

Missa inte detta unika tillfälle att lära dig mer om kommunikation.

Förtäring serveras i pausen!

Boka 5 biljetter och betala för 4!

Inget bokningsbart än!
För bokning besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

SKAPA ETT EGET KONTO
Skapa ett konto på biljettplatsen. Du får en överblick över dina bokningar och kan skriva ut din biljett.

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Föredrag i fokus
ADHD och Aspergers syndrom – "Hjälp hur gör man i klassrummet/gruppen/hemmet?"
ADHD OCH ASPERGERS SYNDROM – HJÄLP HUR GÖR MAN? Uppdaterad föreläsning med Lotta Abrahamsson. Hur arbetar vi stödjande och framgångsrikt med barn och ungdomar som har Aspergers syndrom/ADHD och hur lyckas vi med inkludering? Lotta har en unik förmåga att förmedla ett inifrånperspektiv.

Kvalitetssäkring i LSS-verksamhet
Välkommen till en temadag om LSS och förutsättningarna för personer med funktionsnedsättning att leva så jämlikt och självständigt som möjligt.

Fem gånger mer kärlek! Att vägleda ”bråkstakar” framgångsrikt!
Barn som bråkar, skapar kaos, blir osams med kompisar, ställer till det för sig själv och andra – hur kan vi leda dem framgångsrikt? Psykologen Martin Forster presenterar 5-1 regeln i fråga om kommunikation och bemötande. Ett förhållningssätt som forskningen indikerar ger ett bra resultat.

Flickor med ADHD
Maria är en flitigt anlitad föreläsare/utbildningskonsult.Hon har bred kunskap inom området eftersom hon själv har ADHD.Med stor inlevelse och full energi tar hon er med på hennes resa genom livet. Hon tänkvärd historia berättad med härlig humor och självinsikt,väcker känslor och berör på djupet.