Bli chef över ditt liv

Lär dig träna din mentala styrka precis som du tar (borde ta) hand om din fysiska kondition!

• Vill du kunna påverka din framtid?
  • Vad är det som berör dig?
  • Hur stärker du din självkänsla?

Jana Söderberg är samtalsterapeut och en av Sveriges främsta inspiratörer, föreläsare och kursledare . Hon uppmuntrar oss till hur vi kan ta mer ansvar för våra liv och påverka dem i den riktning vi vill. Jana har skrivit böckerna ”Sluta jämföra dig med andra - våga vara dig själv” och ”Våga vara – om barns självkänsla”.

Helt fantastiskt!  Det finns alltid ett val. Du gav mig viljan att välja. Livet är för kort för att slösas bort på ”skitsaker”.

Inspirerad! Så viktigt att jag ”tankar på” för min egen skull och för att orka vara en närvarande kollega/mor/maka/vän/dotter/syster”.

Din arbetsgivare vill ha "närvarande, produktiva, kreativa medarbetare" - din personliga utveckling är en vinst också för jobbet!

Kursinnehåll:

• Mental styrka och en positiv självbild är lyckans fundament
  • Inre och yttre faktorer som påverkar din livsglädje och upplevelse av lycka
  • Planera för en hållbar balans i ditt liv
  • Lär dig att välja dina roller
  • Ta hand om dina behov och lär dig att oftare sätta dig själv i centrum
En månad efter avslutad kurs har deltagarna tillgång till rådgivning från Jana via mail.

I priset ingår lunch, för- och eftermiddagskaffe.

Inget bokningsbart än!
För bokning ring: 0510 236 36 eller besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Tema i fokus
Utåtagerande barn och ungdomar - orsaker och pedagogiska strategier.
Lasse Lindsjö har långvarig erfarenhet av arbete som psykolog i förskola och skola och som lärarutbildare/rektorsutbildare. Lasse talar så att ett svårt tema blir både roligt och mycket konstruktivt.

Framgångsrikt ledarskap i klassen/barngruppen
Varje år lyssnar 10 000 personer till Alf Svenssons olika föreläsningar. Föreläsningar som är mycket uppskattade då de ger dig praktiska och användbara verktyg och ny inspiration.

Utanförskap, Galenskap och Kunskap
Tre timmar om Utanförskap, Galenskap och Kunskap - en föreläsning om ADHD och Aspergers syndrom

Mr Tourette och jag - från katastrof till "turn around" (föreläsning)
Han retade sin omgivning till VANSINNE! Pelle Sandstraks föreläsning är inte lik någon annan. Han bjuder publiken på en föreläsning som pendlar mellan allvar och komik, pedagogik och teater.