Att våga sitt eget äventyr

Anders Stävhag är Äventyrare och Pilgrim men också pappa till två söner. Han är fd militär, utbildad Socionom och arbetar som universitetsadjunkt, kriminalvårdare, coach, författare och egen företagare. Hans äventyr har tagit honom upp på höga toppar, ner i djupa vatten och längs vandringsleder runt om i världen och några som förste svensk. Så här säger Anders själv om sitt äventyrande: “Jag ser mig själv som en man som njuter av upplevelser och äventyr världen över vilka jag planerar och genomför så ofta det passar in i vardagen."

Anders föredrag Att våga sitt eget Äventyr bjuder åhörarna på en resa under 1,5-2 tim från en idé och vad man tänker och gör i vardagen till drömmen om att stå på världens högsta topp Mount Everest. Hans föredrag har väckt uppmärksamhet och är mycket uppskattat!

Inget bokningsbart än!
För bokning besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

SKAPA ETT EGET KONTO
Skapa ett konto på biljettplatsen. Du får en överblick över dina bokningar och kan skriva ut din biljett.

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Föredrag i fokus
Stora Må Bra Dagen
Nu är det dags för Stora Må Bra Dagen! Anmäl dig och din arbetsgrupp till en dag fylld med inspiration för att må bra, äta gott och rätt, god sömn och motivera dig till att nå dina mål. Glada skratt utlovas under dagen. Passa på att må bra, helt enkelt!

Eric Donell - Få det att funka!
Eric Donells föreläsning ger kunskap om NPF samt strategier för att hantera specifika delar av livet såväl som större områden inom planering, ordning, motivation och socialt samspel.

ADHD/AS Hjälp hur gör man? Tänk om...
ADHD OCH ASPERGERS SYNDROM – HJÄLP HUR GÖR MAN? - Ny bok! Uppdaterad föreläsning med Lotta Abrahamsson Hur arbetar vi stödjande och framgångsrikt med barn och ungdomar som har Aspergers syndrom/ADHD? Med två egna diagnoser har Lotta en unik förmåga att förmedla ett inifrånperspektiv.

Hjärnkoll på kommunikation - Konsten att vara tydlig
Tänk på hur mycket tid och möda som kan sparas - Om det blir rätt från början! Slipa ditt kommunikationsverktyg under tre utvecklande roliga timmar!Kunskapsförmedling, mentorskap, coachning, konflikthantering, föräldrasamtal, utvecklingssamtal – kommunikation är pedagogens viktigaste verktyg.