Skapa inspiration och laganda i förskolan - hur ska vi kunna jobba ihop?

Olika individer och yrkeskategorier - hur skall vi kunna jobba ihop och bli ett motiverat och framgångsrikt arbetslag?
Målgrupp: All förskolepersonal. Välkommen med hela arbetslaget.
Jana Söderberg är kommunikationstränare, coach och föreläsare. Hon handledar på förskolor och skolor och är författare till böckerna Våga vara – om barns självkänsla och Sluta jämföra dig med andra – våga vara dig själv. Jana Söderberg tillhör en av Medalgons främsta, mest uppskattade och högst värderade talare.
Läroplaner visar målen men sällan vägen dit - det är arbetslagets ansvar.
Hur tar vi vara på och utnyttja varandras egenheter och kvalitéer? Vad kan vi göra för att alla ska känna trygghet och delaktighet i gruppen? Varför har vi så lätt att kritisera och svårare att lyfta varandra?
Om vi lär oss att se och känna igen våra beteendemönster så har vi möjlighet att skapa ett ännu bättre arbetsklimat. En tydlig och konkret värdegrund är basen för kreativitet, delaktighet och personligt växande - helt enkelt för att öka trivseln i arbetsgruppen.
Välkommen till en inspirerande och humoristisk föreläsning med allvarlig underton om teamkänsla och arbetsrelationer. Lär dig om välbeprövade framgångsfaktorer som bidrar till en stark laganda och en utvecklande lärandemiljö i förskolan.
PUBLIKKOMMENTARER
Det var den vitamininjektion vi behövde! Föreläsningen uppskattades av alla personalkategorier som arbetar ihop. Presenterades proffsigt och mycket intressant.
Erik Ojala, Uppsala
Vi var jätte nöjda och det togs emot mycket väl!
Ulrica Evertsson, förskolorna i Glanshammar
Jana Söderberg är den i särklass bästa föreläsare jag lyssnat till på länge!
Pedagog från STR.
Röster från några av de 230 deltagarna - lärare från Halland
Föreläsningen gav mig påfyllning som pedagog. Äntligen och tack!
Absolut den bästa föreläsning jag varit på! Peppad och inspirerad till max!
Det var en otroligt givande och inspirerande föreläsning. Tiden flög iväg!
Helt underbar! Engagerande, inspirerande, påfyllande! Massvis att ta med sig i vardagen.
Gruppbiljett G5: Om ni anmäler 5 samtidigt kan ni spara 350:- + moms. Biljetten kostar 2125:- (enhetspris 425/st)