Att växa genom möten - och välja Glädje

Mer än 500 000 svenskar har sett Kay Pollaks klassiska föreläsning Att växa genom möten - och välja Glädje. Har du?

Ta chansen att uppleva seminariet som har förändrat tusentals människors liv! Den bästa gåvan du kan få och den bästa du kan ge. Få har under så lång tid som Kay Pollak hållit sig på topp och inspirerat så många människor till ett bättre liv både privat och på jobbet. Att växa genom möten – och välja Glädje är lika aktuell idag som den var för drygt 20 år sen då Kay började föreläsa.

Spontana reaktioner från tidigare deltagare:
En energikick utan like!
Underbart roligt och stärkande!
Det här borde alla få vara med om!
Det bästa jag sett!
Första gången jag lyssnade på Kay var för 10-15 år sen och det har jag haft mycket användning av i min vardag!

Alla kan ta till sig Kay Pollaks föreläsning och få en rolig och insiktsfull upplevelse. Gå själv, ta med familjen eller dina kollegor - det kan totalt förändra och lyfta klimatet på er arbetsplats.

Föreläsningens fokus:
• Vad sker på djupet i möten mellan människor?
• Har tar jag ansvar för det jag tänker? Mina tankar är skapande
• Att se problem som möjligheter
• Kan jag undgå att bli offer för andra och för omständigheterna?
• Bli den styrande kraften i ditt eget liv
• Kan lycka och glädje vara ett val?

- Tänk om det är sant att de bilder jag har av mig själv ser jag till bli sanna.
- I varje möte med andra människor finns det en möjlighet att lära mig något om mig själv.
- Just i den här stunden skapar du din egen värld.
                                                                                                   /Kay Pollak

Ska du gå på en enda föreläsning i ditt liv så är det denna. Varmt välkommen till en upplevelse!

Utanför föreläsningssalen erbjuds du även att köpa Kay Pollaks böcker och DVD till specialpris. OBS endast kontant betalning.

Rubrik Datum & Tid Ort & Plats Biljetter  
Wimab Utbildning AB
2012-08-30
13:00 - 16:00
Västerås
Nya Filmstaden
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-08-30
19:00 - 22:00
Västerås
Nya Filmstaden
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-09-12
Östersund
Hotell Gamla Teatern
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-09-12
Östersund
Hotell Gamla Teatern
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-10-02
Falun
Falu Folkets Hus
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-10-02
Falun
Falu Folkets Hus
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-11-27
Stockholm
China Teatern
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-11-27
Stockholm
China Teatern
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-12-04
Stockholm
China Teatern
Platser kvar
500kr exkl moms
Wimab Utbildning AB
2012-12-04
Stockholm
China Teatern
Platser kvar
500kr exkl moms
För bokning besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

SKAPA ETT EGET KONTO
Skapa ett konto på biljettplatsen. Du får en överblick över dina bokningar och kan skriva ut din biljett.

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Föredrag i fokus
Stora Må Bra Dagen
Nu är det dags för Stora Må Bra Dagen! Anmäl dig och din arbetsgrupp till en dag fylld med inspiration för att må bra, äta gott och rätt, god sömn och motivera dig till att nå dina mål. Glada skratt utlovas under dagen. Passa på att må bra, helt enkelt!

Förskolans Läroplan "på Lådan"
Läroplanen på lådan är ett hjälpmedel i arbetet och ett enkelt men strukturerat stöd för dig som pedagog att följa barngruppen/barnets utveckling och utvecklingsområden. Materialet är ett värdefullt stöd och som underlag för dokumentation,uppföljning och föräldrar- och utvecklingssamtal.

Mr Tourette och jag - (föreläsningsföreställning)
Se Pelle på SVTs 'En författare, en bok' den 16 maj, kl 19.00. NY BOK! släpps 28 mars. Pelle Sandstraks föreläsning är inte lik någon annan. En föreläsning som pendlar mellan allvar,komik, pedagogik och teater. Se turnéplan eller boka direkt till din arbetsplats.

"Cirkus på jobbet?" förmiddagsseminarium i manegen
Välkommen till ett spännande seminarium i cirkustältet -en upplevelse utöver det vanliga. Robert Bronett, Maria Lundqvist och Jörgen Oom/Olof Röhlander föreläser om att skapa magi, vinnande lag och om att ha kul på jobbet och våga mer. Ta med hela arbetsgruppen och stärk samspelet på arbetsplatsen!