Piska, morot eller lust?

Mannen, myten, legenden - Kjell Enhager är tillbaka i Fortbildarnas program! Som vi har längtat!
Kjell slog igenom i mitten av 90-talet med inspirerande föreläsningar om motivation och prestation och vårt samarbete sträckte sig över 10 framgångsrika år. Hans karismatiska sätt att föreläsa satte en ny standard och han blev snabbt en favorit och en förebild. Det blev många fullsatta hus runt om i hela Sverige!

Nu har vi lyckats locka Kjell att göra ett fåtal exklusiva framsträdanden och han är tillbaka i storform med sin mest populära föreläsning, Piska, Morot eller Lust.
Kjell är fantastisk på att få människor att tro på sina möjligheter och hitta inre målbilder. En föreläsare i världsklass.
Man glömmer honom aldrig!

Känner dina medarbetare att de är en viktig resurs på jobbet? Vad betyder kompetensutveckling för din organisation? Vilken typ av personalutbildning satsar ni på? Är det enbart den traditionella, branschspecifika och mätbara? Eller har ni som så många andra börjat tänka i nya banor?

En arbetsplats är dess människor. Att förändra och utveckla innebär därför att förändra och utveckla människor. För att klara sig på marknaden idag krävs motiverade medarbetare i varje led. Det är ingen konst att vara positiv när allt går bra. Men det är desto viktigare att behålla motivationen och se möjligheter när det är tuffa tider.

Kjell Enhager är arbetslivskonsult, författare, föreläsare och äventyrare. Han tilldelades "Stora Talarpriset" år 2009. Kjell anlitas av många stora företag och organisationer i förändrings- och motivationsarbete t ex Telia, Posten och Volvo. Men framför allt är han en mästerlig inspiratör, entusiast och visionär. Tusentals människor har fått kraft och styrka av hans budskap. "Jag vill att människor ska lämna mina föreläsningar med en rak rygg, ett varmt hjärta och ett par glada ögon" säger han.

* Inre motivation och yttre effektivitet
* Hur får jag mig själv att göra det jag borde men inte gör?
* Vad händer när tankarna far åt ett håll och känslorna åt ett annat?

Ge dig själv och din personal en verklig nytändning.
Möt Kjell Enhager!

Inget bokningsbart än!
För bokning besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

SKAPA ETT EGET KONTO
Skapa ett konto på biljettplatsen. Du får en överblick över dina bokningar och kan skriva ut din biljett.

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Föredrag i fokus
Stora Må Bra Dagen
Nu är det dags för Stora Må Bra Dagen! Anmäl dig och din arbetsgrupp till en dag fylld med inspiration för att må bra, äta gott och rätt, god sömn och motivera dig till att nå dina mål. Glada skratt utlovas under dagen. Passa på att må bra, helt enkelt!

Flickor med ADHD
Maria har ADHD, vilket starkt bidrar till att hon vet vad hon talar om. Hennes livs historia är både gripande intressant och lärorik, den går rakt in i hjärtat, och lockar till många skratt. Hon ger dig även verktygen hur du kan upptäcka , hjälpa och stödja dessa flickor med ADHD

Eric Donell - Få det att funka!
Eric Donells föreläsning ger kunskap om NPF samt strategier för att hantera specifika delar av livet såväl som större områden inom planering, ordning, motivation och socialt samspel.

Mental träning för ledare och pedagoger
Hur du mår påverkar och smittar av sig på de som finns i din närhet,på jobbet och privat, vilket gör det ännu viktigare att du har kontroll i ditt liv, eller hur? Om konsten att må bra utan anledning! Att må bra är inte bara en träningssak, det är en sund investering!