Sälj för icke säljare - Med resultatgaranti!

Johan Dahl
Johan Dahl

En tvådagars utbildning med Johan Dahl 
Kursen vänder sig till dig som i det dagliga arbetet har kundkontakter inte bara i den rena säljfunktionen utan även du som möter företagets kunder i en eller annan form. Du kanske arbetar som konsult, projektledare, kundansvarig, mäklare eller arbetar med att utveckla ditt företags affärer och verksamhet. Ett arbete där kunder och kundrelationer står i fokus och där du vill göra fler och bättre affärer!
Sälj – för icke säljare är en utbildning upplagd i
11 steg med resultatgaranti – inga resultat - pengarna tillbaka
Ur innehållet
- Försäljning - Vad är det egentligen, definitioner och roller?
- Framgångsfaktorer – vilka är de och hur utvecklar jag dem?
- Mål, planering, prioritering - hur få bättre resultat med mindre ansträngning
- Motivation - hur skapar jag min egen, inre drivkraft?
- Sälj/kundprocessen – hur optimerar jag mina insatser och resultat?
- Hur får du resultat nu?

Pris 9.900:- I priset ingår lunch, fika, dokumentation samt 10 veckors uppföljning från Johan Dahl.

www.keycoaching.se

Inget bokningsbart än!
För bokning besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

SKAPA ETT EGET KONTO
Skapa ett konto på biljettplatsen. Du får en överblick över dina bokningar och kan skriva ut din biljett.

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Föredrag i fokus
Entreprenörskap i skolan
Entreprenöriellt lärande handlar om att ta tillvara barns medfödda nyfikenhet, kreativitet och tro på att de kan! Från skolverkets sida, i forskningsrapporter och i skollitteratur kan vi läsa att entreprenörskap skall löpa som en röd tråd genom undervisningen. Men hur gör man då?

Nya krav på förskolan - arbeta i den reviderade läroplanens anda
Den reviderade LPFÖ 98 innebär nya förväntningar på förskolan. Vi hjälper dig att förstå dessa och hur du kan arbeta för att möta kraven. RUS-RelationsUtvecklingsSchema har konkreta kopplingar till LPFÖ 98, främjar arbetslagets kompetens och är ett utmärkt underlag för utvecklingssamtal.

Arbetsglädje = Arbetskraft
Erik Fernholm är föreläsare, lyckoexpert & akademisk coach. Detta är en positiv föreläsning som utvecklar lärare och som skapar arbetsglädje. Han är mångsidig, inspirerande och hans föreläsningar är forskningsbaserade.

Mr Tourette och jag - fristående del 2 - Vägen framåt inifrån och ut!
Tiden är mogen för att höra (fristående) fortsättningen i Pelles fantastiska ”life story”! Alla som lyssnat på Pelle Sandstrak, har längtat efter ett ”Vad Hände Sedan” föredrag. Nu är fokus på motivation och att hjälpa. Flera direkt från livet exempel, pricksäkra associationer och unika insidertips!