Skapa drivkraft och motivation!

Att göra det omöjliga möjligt

Väldigt många i Sverige såg TV-dokumentären om Mikael
Andersson och undrade hur det är möjligt? När Mikael säger att vi själva bär ansvaret för vad som händer i livet, upplevs det inte som provocerande, det får en annan innebörd. Utan armar och ben krävs en stark vilja för att lyckas.

Under sin inspirerande föreläsning berättar Mikael om sitt sätt
att angripa problem och övervinna självskapande begränsingar.
Med exempel ur sitt liv vill han visa att vi alla kan åstadkomma mycket mer än vad vi själva och vår omgivning tror är möjligt.

Välkommen till en fängslande föreläsning som kommer att leva kvar i ditt minne under lång tid!

Mikael Andersson

Jag vill beskriva vad som fört mig framåt i livet. I en mycket personlig berättelse får Du en inblick i betydelsen av drivkraft,
aktiva val och eget ansvar för att uppnå de mål jag satte upp för över 40 år sedan. Min dröm var ett självständigt liv. Idag har jag nått mitt mål.

Jag lever min dröm och Du får höra hur det gick till. Jag ser fram emot att möta Dig!

Välkommen!
Mikael Andersson

Inget bokningsbart än!
För bokning besök vår hemsida på www.biljettplatsen.se

SKAPA ETT EGET KONTO
Skapa ett konto på biljettplatsen. Du får en överblick över dina bokningar och kan skriva ut din biljett.

Telefonbokning
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Föredrag i fokus
ADHD - Hur gör man rätt?
Föreläsningen vänder sig till dig som möter barn/ungdomar och vuxna med ADHD. En föreläsning med utifrånperspektiv.

add, den borttappade diagnosen
Barnen med ADD är så osynliga att vi inte förstår att vi inte ser dem. Därför misslyckas de ofta genom hela skolan, säger Malene Larssen. Malene är grundskollärare som arbetar med KBT i syfte att hjälpa barn/ungdomar med npf och deras föräldrar/lärare att hitta lösningar.

Fem gånger mer kärlek! Att vägleda ”bråkstakar” framgångsrikt!
Barn som bråkar, skapar kaos, blir osams med kompisar, ställer till det för sig själv och andra – hur kan vi leda dem framgångsrikt? Psykologen Martin Forster presenterar 5-1 regeln i fråga om kommunikation och bemötande. Ett förhållningssätt som forskningen indikerar ger ett bra resultat.

Kursdag-ADHD och Aspergers syndrom - "Hjälp hur gör man i klassrummet, i vården, i hemmet?"
Explosiva barn/unga i förskola/skola, obehag av beröring och mötet med tandläkare o annan vård? Hur gör man? Lotta Abrahamsson är en synnerligen kompetent föreläsare och med livslång erfarenhet av att leva med ADHD/AS, såväl som med att arbeta med social och emotionell utveckling vid AST och ADHD.